March 26, 2012

Marah tanda nya ?



Mungkin , aku benar sampah dekat mata kau . Mungkin juga di hati kau . Kau tak pernah rasa macam sampah kan ? Sebab semua orang sayang kau . Semua orang kisah pasal kau . Semua orang anggap kau bernilai . 


kadang-kadang "forever alone" best juga :P

Cuba kau sayang aku , dan stop pandang aku macam benda yang langsung tak ada nilai . Aku nak beritahu yang aku bukan benda , aku manusia . Kau juga manusia , it's mean kau faham perasaan aku juga . Aku ada hati dan kau juga . 

Ya , aku tahu aku selalu memarahi kau . Aku tahu juga yang aku sahaja hendak menang dalam setiap pergaduhan . Tapi masing-masing ada ego bukan ? Kadang-kadang kau menyerah , kadang-kadang aku . Bagi kau , aku sukar untuk memberikan senyuman bukan ? Tapi aku berusaha untuk membuat kau gembira . Aku takkan buat semua nya demi kau kalau kau bukan istimewa . Takkan semua gembira nak campak dalam gaung ? Takkan kau tak nampak apa aku sacrifice untuk kau ? Tapi lebih baiklah jika kau tak nampak . Kau sakit , aku merana dekat sini . 

petunjuk : aku bawah , kau atas .

Currently , aku cinta orang yang benci kan aku . Benci satu permulaan bukan pengakhiran . Suka hati lah kau nak panggil aku apa . Kalau kau nak panggil lah aku bodoh , tapi aku cinta , aku cinta kau . 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...