March 01, 2012

Model aku



Assalamualaikum :) Sekarang dah 1 March 2012 , dah bulan ketiga bagi 2012 . Bagi aku cepat betul masa berlalu . Lagi beberapa hari saja lagi keputusan SPM akan keluar . Okay , cerita aku hari ini tiada kene mengena pun dengan keputusan SPM . 


Aku suka style kan orang (taklah suka sangat) dan aku paling-paling suka style/fashion kan si budak gemok Hana Farzana :P Dia seorang yang terlampau cantik untuk bergaya . Dengan sebab itulah aku suka untuk mengayakan dia . 


baju tu dia cakap dia tak suka pakai .

Tapi , dia ni jenis yang tak suka sangat nak fashion fashion ni . Tu lah cabaran aku untuk memujuk dia supaya pakai apa yang lawa dan selesa dengan dirinya . Walaupun jarang sekali dia hendak dengar , tapi dia akan pakai juga bila aku terlupa menyuruhnya . Itulah kejutan buat aku . Hee ~


dia sedang membuat muka :P


Dan dia ni jugak suka buat muka-muka yang pelik -___-" tapi tetap comel ! iLoveyou ❤ Aku tak perlukan 'space' untuk mencintai kau Hana . Lain kali kita keluar , panda kena pakai tudung/pasmina - hitam , baju - biru , seluar/kain - putih , kasut - hitam :) Warna ni tak menarik macam hari tu kan ? :P 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...