April 05, 2012

Elektrik yang bukan salah TNB



Akhir-akhir ini aku sentiasa sibuk dengan rutin harian aku . Walaupun sekarang sudah jadi seorang penggangur tapi aku tetap sibuk dengan pelbagai urusan . Hendak update blog amatlah susah pada masa sekarang , tak seperti zaman aku sekolah dahulu , sentiasa ada cerita yang hendak dikongsikan . Hm


Rumah aku pun satu , kadang-kadang elektrik suka mati dengan sendirinya . Nak salahkan TNB , bukan salah mereka . Tapi salah rumah aku ni , mungkin rumah aku guna voltan yang berlebihan O_o entahlah aku pun tidak tahu masalah ni . Yang buat aku sakit hati ialah , aku tengah kusyuk edit gambar tetiba *Poooppp* elektirk mampos -________-" nak je baling pc .


Sorry pc aku tahu bukan salah kau :P tapi kau jadi mangsa hentakan pula . Hahaha . Kalau dah tertutup tu , memang langsung tiada mood dah nak main edit edit ni :/ nak edit tiada mood apatah lagi nak update . Hm


terukkan wearing dia ? berterabur gila ! tapi aku bukan engineer untuk nak tahu hal-hal electric ni .

Minat pun tarak , ni kan nak betulkan benda alah tu ? Harapanlah kan :P aku cuma boleh tolong tengok dan mengarah orang sahaja . Hihi

Okay elektrik , time to bedah ! Don't worry , it not pain .


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...