March 16, 2012

Menunggu hari jadi dengan hadiah


Tatkala birthday itu , saya dalam perjalanan ke rumah dan tiba-tiba "POP" tetiba dapat hadiah . Kononnyalah jadi begitu kan . Alangkah indahnya hidup aku ke 18 ini . hahah dah kenapa aku fikir begitu ?

Saya tahu yang hari jadi saya lambat lagi , tapi saya sudah tidak sabar untuk memperoleh semua yang saya mahukan sebelum hari jadi saya . Tak kisahlah orang bagi atau saya beli dengan duit saya sendiri "#muka sedih" tapi lebih bagus kalau ada orang nak belikan . Hahah kalaulah .

Macam-macam yang saya mahukan . Tapi setakat ini nafsu saya cuma mahukan gadget-gadget sahaja . Ya , sahaja . hahah saya tahu benda yang saya idamkan ni semuanya mahal tapi apa salahnya sekali-sekala hadiahkan benda yang mahal . hee
iPod nano 
Siri . Handphone yang sudah lama saya mahukan . iPhone 4s
samsung GALAXY TAB 10.1 
MacBook Pro 15" lagi lama saya mengidam benda ni . 

Lebih banyak barangan Apple bukan ? Hahah suka hati saya lah . Saya tidak suka iPad saya lebih gemar Galaxy Tabs . Galaxy Tabs guna android tapi iPad guna barangan dia la . Dah nama pun i , i is mean mine . Kan kan kann ? ^O^ jangan malukan saya .

Ada sesiapa yang baik hati untuk hadiahkan saya semua perkara diatas ? Salah satu pun takpe . hehe . Saya nak bagi alamat rumah ni . Jangan risau hari jadi saya bulan 6 sempat kumpul duit lagi ni . Hahaha jangan mengelabah sangat ok ? :D eleh , saya tahu korang bukan baik sangat pun nak bagi hadiah-hadiah ni . Siapa jelah saya ni kan . Ok bye semua hmm












Hah' takut kan ? Nak bagi lettew , nak bagi hadiahkan ? hahaha . Okay Hasrul , enough is enough . MacBook Pro 15" menjadi pilihan pertama saya akan beli ! Highh "#semangat" ! Berapa tahunlah baru dapat Rm6k ni . 

Eh hai , kita kawan kan ? 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...