March 22, 2012

Origami sesuatu menyeronokkan



Assalamualaikum stalker ! 
Tarikh March 21, 2012 sudah lepas . Hati sangatlah senang sekali selepas selesainya jam 1.00 petang . Hueee 

Okey , enough hasrul enough . Focus lah sekarang . Bercertita tentang berlajar . Hm , berlajar ke belajar ni ? Aku keliru antara dua yang mana ejaan yang betul . Haha . Okay , back to topik asal . Origami ? 

Semua orang tahu jika sebut origami dan dalam kepala hotak korang fikir "sekeping kertas berbentuk empat segi tetap boleh menjadi sesuatu bentuk yang menarik" kan ? Sangat menarik kan ? Dan bila tengok hasil lipatan yang sudah selesai sangatlah mengiurkan pandangan . Tapi bagi aku bukan semua orang dalam muka bumi ni minat tentang origami ni .

origami yang begitu comel ! Sumber : ciplak .

Seronok dan lawa kan ? Tapi sukar gila untuk membuatnya . Sangat tricky dan memerlukan kesabaran tahap cipan iaitu maximum untuk membuatnya dengan cantik dan interesting . Haha . Kalau hendak tahu maklumat yang lebih detail , click sahaja SINI

Tengok satu gambar mana puas kan ? Meh ada lagi 2 ni . Haha


 Selalu nampak origami ni kat hospital kan ? :) *dalam cerita jepun

Bawaku pergi *nyanyi lagu zizan dan kaka

Kalau masih tak puas lagi , pergi google.com dan search sendiri gambar origami tu . Aku yakin dapat memberi kepuasan anda tercapai . Haha . Okay , dah habis dah layan lagu tu ? Ni hah' aku nak tunjuk origami yang terakhir . Mungkin lah ini dipanggil origami .

Walaupun bukan aku yang buat , tapi ini untuk awak Hana Farzana , my panda :'P

Ikhlas dari hati yang tulus mulus ni . Hahaha . Eh , jum jumpa ! 
Okay , bye . Saya mahu jumpa saya punya panda . Muahaha . Assalamualaikum :')



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...