May 20, 2011

mistake is an error :(







Aku minta maaf untuk keserabutan yang aku tunjuk semalam . It's all just a mess . Pergaduhan tentang sesuatu yang remeh memang selalu mengundang kemarahan tahap maksima . Tapi sekarang , I'm all in love . Aku tidak akan pernah boleh hidup tanpa seorang perempuan yang bernama Hana Farzana . Kalau kau nak kata aku jahat , kejam , penyebok , gedik , teruskan . Cuma hidup aku memang tak pernah lengkap kalau tiada Hana . Seperti mana alam fantasi tak lengkap tanpa kehadiran seekor kuda betina bertanduk (pegasus betina) . Aku sudah bersama semula . Dan berharap selamanya . Akhir sekali , aku minta maaf atas kejadian selama dan aku tidak mahu berulang lagi . 


           Let Me Make You Smile :D         

Blogger , Hana Farzana : ACTIVATED !




 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...