May 22, 2011

Bebiblu




Aku nak semua . Semua benda aku idamkan . Aku nak pari pari biru , yang boleh tunaikan hajat aku . Aku akan panggil pari pari biru aku bebiblu . Pari pari biru akan tolong aku hilangkan semua aral yang datang . Setiap kali aku nak duit , aku hanya perlu petik daun dan beri pada pari pari biru aku , lepas tu dia akan tukrkan jadi duit , setiap helai daun bernilai RM100 . aku nak seekor pari pari biru untuk aku . Lagi , aku nak kau berikan Hana Farzana kepada aku . Lepas tu , aku akan bunuh pari pari biru . Sebab semua hajat aku , aku dah dapat . Aku bunuh pari pari biru , supaya tak de orang boleh dapat semua benda , macam aku . Aku seorang sial .

Pari pari biru , aku tipu je . Aku takkan bunuh kau . Aku akan buatkan rumah untuk kau , jauh 7kaki dalam tanah . Aku patahkan sayap kau , dan aku ambil tongkat sakti kau . Aku cuma akan tanam kau , hidup hidup . Itu je . Aku sayang kau pari pari biru , sebab kau akan berikan Hana Farzana . Aku suka . Mana kau pari pari biru ? Come to me my bebiblu . #kenyitmata 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...