May 20, 2011

First and Last





Ya , buat pertama kalinya aku menjawap exam tadi dengan teruk sekali :( Banyak gila ah aku tinggal ! 25 markah sah sudah terbang :'( Ouh lupa nak beritahu subject apa :P Tadi aku jawap Prinsip Perakaunan yang berformat baru -.- Tahun ni juga hendak mengubah formatnya pun . Adoy !

Diberi masa 2 jam 30 minit , bagi aku yang tidak beberapa pandai dalam bahasa lainnya BODOH ni memang tidak cukup . Baru hanya Penyata Pendapatan Dan Pengasingan Untung Rugi aku sudah ambil 2 masa lebih sedikit :( 



KERTAS 2                            prinsip perakaunan , 20 May 2011
Bahagian A - Jawap semua . Ada 3 soalan .Yeah ! Semua aku jawap dan semua tiada jawapan . 

Bahagian B - Pilih 2 soalan sahaja . Ada 3 soalan . Aku sempat separuh je -.-"

Kesimpulannya : Jatuh mendadaklah akaun aku :'(


KERTAS 1                            prinsip perakaunan , 20 May 2011
Hitamkan jawapan yang paling tepat . Ada 40 soalan .

Aku jawap dengan senyum dimulut :) haha .

Kesimpulannya : Masih tetap jatuh juga result aku :'(






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...