May 25, 2011

Bebiblu vs Angel Oren





Aku normal , jadi aku bermimpi . Aku bermimpi , perkara yang indah indah .


Aku telah pun dapat seekor pari pari biru lepas , tapi kau tau tak yang aku sudah ada seekor angel oren ?


Ya , aku ada angel oren . Angel oren aku bukan macam pari pari biru , angel oren aku lebih hebat , angel oren aku kuasanya api . Angel oren aku juga laju , jika aku mahukan dia , sepantas kilat dia ada depan mata . Angel oren aku lebih pantas daripada kelajuan cahaya . Dan yang paling aku suka , angel oren aku tersangatlah famous .


Angel oren aku seekor rockstar . Kostumnya , bukan sekadar berwarna oren , tapi punya kotak kotak di kolar dan lengan . Memang cool . Aku paling suka angel oren aku .


Kerana angel oren aku rupanya mirip Hana Farzana , Cuma namanya angel Oren . namanya lebih cool dan cute . Dia juga punya personaliti yang sangat beza dengan Hana Farzana yang suka marah marah aku .. Angel oren adalah , Hana Farzana yang mencintai aku , yang romantis orangnya , yang suka ketawa . Angel oren adalah Hana Farzana versi 'cute' , yang aku faham , yang aku kenal , yang gila .


Makanya , aku simpan angel oren elok elok . Walaupun Hana Farzana telah diberikan oleh Pari pari biru , tapi angel oren selalu ada untuk aku . Angel oren aku , buat aku senyum sampai telinga . Angel oren aku , gila . #tersedar dari mimpi







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...