November 17, 2011

To Stay , Fight it



Aku jarang bersyukur, sebab setiap kali aku dapat satu benda, aku macam nak lebih. Nak lebih bagus. Nak lebih bahagia. Nak lebih money money money. Ahaha. Semua nak lebih. Dan selalu, aku salahkan Tuhan sebab dia buat aku buat salah. Dan tanya kenapa aku je yang salah? Dua minit lepas tu, aku menyesal dan istighfar minta ampun semula. Aku takut. Dia Tuhan, aku hamba. Takde Dia, tak hidup aku.

Tapi kau tau apa? Hidup dengan perempuan cantik comel yang sayang lelaki kurus bergigi besi macam aku ni, buat aku sedar. Tuhan sememangnya bagi aku lebih. Tuhan bagi aku senyum hari hari, tak kisahlah kejap je pun sebab kadang kadang dua saat lepas tu aku nangis. Ahaha. Aku tahu dah sekarang, baik ketawa, baik nangis, semua Tuhan bagi. Kenapa aku suka kisahkan nangis yang kadang kadang tu padahal aku dapat senyum selalu kan?

"orang nampak yang menangis,yang ketawa?campak dalam gaung#shit" 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...