June 01, 2011

Old + New = ?





Orang cakap , ada masalah ada jalan penyelesaiannya . Itu orang yang cakap . Tapi , bagi aku pula bukan semua masalah ada jalan penyelesaian :) Dan bukan semua penyelesaian itu tepat ;) DAPAT ?


Orang cakap , 'nobody perfect' . Okey , dahulu aku sokong ayat tersebut . Tapi sekarang , aku bantah ! Sekarang aku sudah jumpa seorang yang perfect .Okey , sebenarnya dua orang :) Seorang Asia dan seorang Eropah :D 
Korang kenal dengan artis korea Kwon Ji-Yong ? Atau lebih dikenali sebagai G-Dragon ? Ketua kumpulan Big Bang . Seorang fashionable . Seorang penyanyi hip hop (rapper) dan pop . Seorang penulis lirik . Seorang komposer lagu . Dan juga seorang producer . Lengkap ! Dimanakah kekurangan beliau ?
Korang kenal dengan seorang penyanyi muda yang berbakat besar ? Yang telah ditemui di YOUTUBE ? Justin Drew Bieber atau Justin Bieber . Sah , 99.9% yang baca post ni kenal dia -.-" Penyanyi dan penulis lirik , actor (baru lagi) , x-games , guitar , piano , percussion , trumpet . Anak didik USHER ! Kekurangan dia dimana ?

Puas ? Masih ingin percaya dengan kata kata lama ? 2011 . Tahun Baru dan jangan terlalu terikat dengan benda sedia ada . Cuba dan mencuba sesuatu yang baru dan diluar jangkauan kita :)  
JUST BELIEVE YOURSELF ! 




THE END June 1st 2011
http://superkijaya.blogspot.com/



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...