June 25, 2011

My Hitler



Mohd Radzi Bin Ishak

Badan aku , dah lali dengan dentum dentum meriam , dah kebal dengan peluru peluru berpandu dari Hitler . Target Hitler , memang selalu , aku .

Tembaklah aku , sesuka hatinya dia . Aku dah kebal . Dah tak tahu filing filing pejadah celaka lagi . Sakit , berot sekejap ah mulut aku . Perit , hanya Tuhan aku saja tahu . Kan aku dah kata , aku dah kuat .

Seorang makhluk Hebat yang baru wujud dalam dunia aku , panggil aku Lelaki Degil . Biarlah , aku lelaki dia . Aku tak kisah pun .

Persoalannya , macam mana aku boleh kena cap degil ? Ayah aku siapa ? Kalau dia Hitler , dan aku anaknya , tak mungkin sikit pun aku tak ikut perangai kalau-kepala-batu-hati-lagi-keras-macam-batu dia . Mungkin dia belum nampak , aku benar benar cap anak ayah . Ya dia belum nampak lagi tu .

He is forever my Hitler , and I'm his daughter . HAPPY FATHER'S DAY :) Nak marah , marah lah . Aku tak salah pun , marahlah . Kau kan Ayah . Nanti rindu , tak payah sibuk nak call selalu . #merajuk

Comel tak aku ? Okeyh , tu bukan aku -.- Tapi kakak aku . Aku tiada gambar yang macam ini :(


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...