April 08, 2011

Proctect-O



hey stalker , long time no see . Sudah lama tidak mengupdatekan blog ni . Kenapa ? Mana aku tahu . Busy ? Semestinya tidak , tapi kadang kadang ya . Aku cuma malas nak update dan aku sekarang makin kekurangan idea hendak cerita apa . Dan sebab itulah kita sudah lama tidak berjumpa :P HAHAHA .

Hari ini hari jumaat . Aku sudah tunaikan solat Jumaat sebentar tadi bersama dengan rakan aku . Hurmmmmm , nak cerita apa ? -.-" bosan ni ! Okey , tadi disekolah aku ada ROAD RUN . Setiap rumah sukan perlu hantar 40 orang untuk road run . Aku pula tidak ambil bahagian pun . Cuma jaga checkpoint saja . Seronok , dapat tengok semua orang lari . Bosan , bila tiada kerja . Susah , nak tulis number dorang kat kertas . Dan juaranya ialah rumah sukan HANG TUAH :D haha . Walaupun aku tidak mengambil bahagian , tapi mereka tetap JUARA (gila berlagak -.-) hahaha . Tahun ini , Hang Nadim kalah di tangan Hang Tuah . hahaha . Padan muke ! wahahaha .





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...