October 16, 2011

+ shout




January , February , March , April , May , June , July , August , September , October .... 

hurmmm , 2011 telah masuk bulan yang ke-sepuluh ~
satu satu masalah timbul dalam hidup aku :( memang tahun 2011 ini tahun yang malang bagi aku ke ? tahun ni jugalah aku menduduki Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) . Sekarang sudah masuk bulan october (10) , tapi aku ? hurmmm ~ 

baru aku tahu , " lagi lama kita hidup lagi banyak kesusahan dipikul " . bersyukur jugalah aku masih hidup sehingga sekarang . sudah hampir 17 Tahun aku hidup dalam dunia yang dipenuhi pelbagai rintangan perlu ditempuhi . manusia mahupun binatang yang mempunyai semangat yang kuat sahaja dapat meneruskan hidupnya dipentas dunia ini yang digelar BUMI . 


hiduplah dengan gembira didunia ini selagi boleh :) 


p/s : be yourself , make enjoyed !





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...