October 11, 2011

Etymology



Bila ada sesuatu yang kita nak lepaskan, rasa susah , perit , sakit , then , kita kena buat sesuatu . Aku ada satu otak, otak yang serabut . Serabut nak fikirkan semua benda alah ni . Aku sangat serabut, sampai aku tak tahu apa yang aku nak cakap .


Aku jadi lemah , jadi bodoh . Bukan aku nak jadi bodoh , tapi sebab motherboard badan aku ni dah tak boleh nak berfungsi elok , aku jadi lah macam ni. Bodoh sekali gus , bebal . Nak cari punca masalah , memang tak ah . Aku malas , sebab aku tau , otak kiri kanan aku akan mengecut . Daripada aku ada otak kecil , lagi baik aku ada otak serabut .


Nak sesuatu yang lebih matang . Yang tak kusutkan otak . Tak kacau emosi aku . Aku nak ada seorang dewa , tolong aku . Buat aku senyum . Buat aku ketawa . Kalau dia lagi hebat , dia akan pakai tongkat sakti dia hapuskan masalah aku . Kalau boleh , aku nak dia


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...