March 11, 2011

Reaksi .




exam ? ujian ? keadaan didewan peperiksaan . atau dalam kelas . macam macam reaksi dibuat oleh pelajar :) 



reaksi aku semasa ujian berlangsung :
07032011 - 11032011 ;

Bahasa Inggeris ? okeyh , goyang kaki je aku jawap . 
Sejarah ? fuh , lagi goyang kaki aku jawap . bukan kaki je badan badan sekali goyang :D 
Mathematics & P.Islam ? urmmm . tak beberapa nak bergoyanglah kaki ini :)
Add Mathematics ?? fuh , ni bukan meje aku saja yang bergoyang , meje meje aku sekali bergoyang ~ ! hahaha 
Ekonomi Asas ? ada bantuan , so tidak bergoyanglah kaki aku ini :P



bukan nak berlagaklah , tapi memamng senang sangatlah soalan dia . semua soalan buat aku mengatuk saja ~ HAHAHA :D 


okaylah , ujian 1 ini aku sudah buat yang terbaik . paling terbaiklah yang pernah aku lakukan selama ini . PMR pun aku tak buat macam ini . mungkinlah . sebab selama ini aku tidak pernah baca buku time ujian or peperiksaan (tapi PMR aku baca) . cuma kadang-kadang saja baca . kalau baca pun hanya disekolah dan bukan dirumah . disebabkan adanya 'dia' membuatkan aku study . hee :'D terima kasih kepada 'DIA' . aku sayang dia . dia tidak pernah mengecewakan aku :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...