March 25, 2011

ABC+CD





ujian 1 aku sudah lepas , dan sekarang masa dapat keputusan saja . Walaupun ujian 1 , tapi aku dapat result yang SANGAT teruk ! Ini saja ke yang mampu aku buat ? So DISAPPOINTING !! Dah tau malu apalagi ? Pergi belajar ! Jangan asyik main saja . HUH ~ !!

aku dapat 1A 3B 3C 2D -.-" Details ? Okay , perlu ke aku beritahu korang lebih detail lagi ? cukup la result aku yang sangat memalukan itu -.-" Yela - yela aku bagitau lebih details :

SEJARAH D #essay essay -.-

ADDMATH D #tak puas hati lagi .

B. MELAYU C #memalukan :(

EKONOMI C+ #Cikgu kata "budak ni bermasalah" -.-

ENGLISH C+ #C ? okey la ~

AGAMA B #pangkat ustaz aku sudah hilang

SAINS B #Lulus :P

MATHS B #Alhamdulillah !

AKAUN A #Soalan senang !


OK ? Dah puas GELAK
Fine , you alls boleh bersurai sekarang . CLOSE X 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...