March 20, 2011

20110317






hari ini hari yang agak menyedihkan sebab aku tidak dapat berjumpa dengan nenek aku lagi :(  28.04.1923 - 17.03.2011  :'( nenek aku hembus nafas terakhir pada  jam 1029  . semasa dalam perjalanan dari  Hospital Tengku Ampuan Afzan , Kuantan (HTAA)  ke  Sungai Isap , Kuantan Pahang  . walaupun tempat tinggal nenek aku di Perak . agak jauhlah juga Perak ke Pahang :P sebab kematian telah disahkan oleh doktor iaitu  sakit tua  . macam biasalah , sudah tuakan ? :) :( dan ini jugalah aku melakukan solat jenazah kali ke 2 :) dan selamat dikebumikan selepas solat Asar , mungkin dalam jam 1700 di  kubur Bukit Sekilau  berdekatan dengan Masjid Saidina Ali , Bukit Sekilau Kg . Bukit Sekilau , Kuantan , Pahang . hurmmm :( dan kini aku sudah tiada lagi nenek :( dan aku juga sudah tidak mempunyai nenek mahupun atuk :'(



semoga dia di tempatkan dikalangan orang-orang yang beriman . amin !
marilah sedekahkan Al-Fātihah kepadanya :(
terima kasih




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...