December 25, 2010

wish list . wishlist




wishlist ? senarai hajat ..
yela kan , hari kan hari CHRISMAS hahah :P

okeyh okeyh ~

aku ade beberapa hajat yang aku nak sangat !

nak tau ??


ini dia :
  • Straight A's :)
  • own PSP
  • own DSLR Nikon :D
  • own Laptop
  • Car license :P
  • Married ;D
sebenar nye banyak lagi yang aku nak kan .
tapi cukop la banyak ni dulu :P

meh aku terang kan 1 per 1 mcm mne bole aku nk bende ni :D






STRAIGHT A's
seperti korg tau , smue pelajar nak kan straight A's time exam . so , sme la mcm aku :)

OWN PSP
ni semua pasal kawan aku , selamber je dorg maen PSP depan aku . aku plak tgk je . so aku agak , mcm best je . tu la aku nak jugak . hahah :P

OWN DSLR NIKON
okeyh , ni sbb aku minat dengan photographer . aku sangat teruje dengan photographer ni . aku pun berminat la untuk memiliki sebuah DSLR sendiri ;D

OWN LAPTOP
ni biase la , ramai jugak yang nak kan laptop sendiri dan dah dapat . tpi aku ta dapat lagi :P dengan adanye laptop sndiri , aku dapat la letak barang private aku sendri , tade sape tau :D huu aku bole buat ape yang aku nk , laptop sendiri kan :D nk install tu la ni la . ta kesah !

CAR LICENSE
hahaha , aku nk jalan jalan naik kerete la . senang sikit aku nk jalan jauh . dah tade la alasan 'tade transpot' :P haha

MARRIED
hee , ni smue orang nk . kan kan kan ? tpi ada jugak yang ta nk kod :P hal ni aku ta payah ckp byk la .. sbb pekara umum :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...