December 19, 2010

12 / 19 ?




hari ni hari pertunangan abg aku ~
so , ape yang menariknye pun aku tak tau ~ !!
terase bosan jee !!
hurmmmm ~~

pagi pagi lagi sudah bising ~
aku nak tidur pun tak dapat .. aishhh !
semalam aku tidur pukol 4 pagi dan bgn pukol 6++ pagi ..
hahaha ~
sbb nye aku tidur lambat ... bia la rahsie :P

dengan bertemakan warna biru dan pink ..
aku pun memakai baju kemaja berwarna biru berseluar jean biru gelap :'D
baju baru tu ~~ hahahahaha :P

smue da bersiap , da sampai kat rumah aku .. bru la kitorg bertolak ~
7 buah kerete kod pergi :D
kod la ~ !! hahah :D
bertolak pukol 10.35 camtu dan sampai pukol 11.00 :D



cakap cakap cakap dan terus cakap
bosan nye la time tu -.-"
rase nak balik jugak time tu ~
haha :P

dan akhirnya selasai pun ..
saat yang dinanti nanti kan sudah tiba ..
iaitu time makan :P
hahaha , lapar gile time tu ~~

then , da habis makan ..
photografer panggil suruh tangkap gamba .
dah selasai , kami pun pulang ke rumah :D




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...