September 03, 2010

Ramadhan to the ..... !

da 23th ramadhan , lagi bape hari lagi nk RAYA :D ~~ ta saba betol raye tahun niy :) tpi aku 1 baju raye pon ta beli lagi , hahaha --'
esk hari yg ke 24 aku puasa , setakat niy tade tinggal lagi , hahahaha ~~ !! XP
24 hari jgk setan telah bercuti dari bertugas ~
seperti didalam gamba ini :

aku paling ske gamba niy ~~
like like like , hahaha :D ske btol aku , yela an aku sokong CHELSEA , so tade setan kat lmbang dye . Man Utd ade ~ selama niy setan sentiada bersama Man Utd kemana jua ~ !! hahahaha ~~ XP
kalo korang benci kan Man Utd , bermakna korang bencikan setan skali :)
kalo korang ske Man Utd , bermakna korang ske setan :D
hahahaha ~~ !!!

p/s : maaf kepada peminat MANCHESTER UNITED :) , sempena bulan baek hari baek , korang maafkan la aku ! :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...