September 18, 2010

2 3 hari skola , .....

menjelang beberapa hari lagi sudah mula sesi persekolahan . bez nye g skola , dapat jumpe membe . yg ta bez , kne blaja -.-"
ade la beberape subject yg bez blaja , tpi cikgu plak aja ta bez ~ !! ishh .
ta puas betol la cuti 2 minggu , cube la tmbah agy 2 mnggu . bru seronok . hahah ~~ XP

selepas beraya umah org , g open house dan cukop letih la buad semue bende tu , tpi bez laa ~~ hahaha . kenyang betol aku :D
tpi ta byk la umah yg aku pegi :( hahaha

smpai skg gamba raye 2010 ta msok msok agy dlm komputer aku , hahaha . bru nk masok an je , ade je org nk gne kamere , ishhh -.-"

seronok da abes , skg start blaja . PMR lagi bpe mnggu je , aku da ambek da , so nk wat pe aku risau , hahaha ~~ XP . tumpu kan sepenoh perhatian pade SPM , tpi tahun depan . subject yg perlu diberi perhatian ADD MATH , AKAUN , EKONOMI , hahaha ~ tpi yg laen pon kne la blaja gak ! :D



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...