March 20, 2010

Kijaya In Wonderland

fuhh , penat betol ari nie aku kuarr, perhh, kebestsan diee, nikmatt. HAHAHA --' bru je balek dri tawaf satu TS, Sungei Wang, BB :D hahaha keletihan gile kebabian niee. tpi menarik, tertarik, terbaek. da la dpt tgk Alice In Wonderland, first nk tgk dlam 3D, tpi bajet lari, hahaha. malang skali naseb aku, ehehehe tape tape, janji aku dpt tgk Alice In Wonderland.

movie nie klaka gile laa, best? best la jugakk hahaha, aku paleng ske johhny dep a.k.a mad hatter. lawak nk mampos diee. perhh pastu White Queen pun muncul OMG! my gf hahahaha (prasan habes) xD. ta ske aku tgk Red Queen! kepale besar! BLOODY BIG HEAD! --' hahahaha ending movie tu ade lagu Alice by Avril Lavigne, betol ke? hahaha :D

jap jap jap, aku lupe pasal haiwan dlm movie niee, kucing dalam movie nie, gempak tu kucing tuu, leh maen hilang hilang! hahaha. paling aku pelik, smue haiwan leh ckp, kecuali 1 haiwan mcm raksakse tuu, xleh ckp hahaha --' . tikus tu lgi gempakk, target kat mate jee hahaha, wa sallut lu tikuss.

oke da abess.

then aku pon kua dr movie, aku pon crik la membe aku tuu, die x nk tgk wayang sbb die kate "membaze mase je" hahaha :D lps crik die. g mkn kat mcd B , perhh penohh, hebatt. hahaha, tggu punye tggu dpt gak tempat ddok, hahaha

then aku balek umah! aku g dapo crik makanan nk mencekik, lapa siall ! hahaha --'

da ahh, tu shaja cite akuu, choww !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...