March 20, 2010

Dasyat !!!

SUNDAY , February 28 , 3.40 AM : bertype nye saya disini untuk menceritekan 1 peristiwe yg agak memerah otak pade tghtgh pagi yg tgh bute ini .. saya baru menyelangsaikan hutang cikgu mathematics saya dengan menyiapkan keje nye tgh pagi ini .. agak bodoh dan bangang nye saye , apabile buat soalan mathematic tgh pagi rabun niee ... ini smue gara-gara homework B.I. sya yg bertimbun mengalahkan bukit semut .. saya telah membuat 'AKU JANJI' dan 'SISTEM BURTER' ngan member saye , supaya die memberi buku B.I. die kat saye , dan saye beri buku MATHEMATIC saye kat die ... ini d'panggel sistem burter yg selalu d'buat oleh pelaja skola macam saye ini ... kami akan bertuka buku suke sama suke demi menyiapkan keje yg d'beri oleh guru kami ! memang rutin kami setiap kali mendapat homework yg bertimbun .. kami akan dapat anugerah emas tulen daripade guru kecil skola kami , becozz , of u ! saye pon da tidak tahu apa yg ditype oleh saye , dan saye amat 'SANGAP nak TIDOO' ... sampai d'sini sajalah bacaan kita pada hari ini , SEKIAN TERIME KASEHH , goodbye , welcome come back again come agian come back again ~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...