February 29, 2012

Off-full days



Hari ni hari last day aku kat tempat kerja . Ada 2 perasaan , yang pertama semestinya sedih sebab dah tak dapat gelak ketawa dengan rakan sekuli di tempat kerja dan dah tak dapat duit gaji :'( rasa gembira sebab aku tak perlu menghadap muka seorang AZ yang ...... :) 


Aku start January 16 berhenti February 28 . Sepatutnya February 29 tapi aku cuti pula . Haha . Tadilah aku last kerja . Malam yang agak busy sebab ada private event yang dianjurkan oleh owner Seed Cafe dan director Padini Authentics . Yang paling best , dia bagi seorang pereka pakaian ! Aku punya impian tu . Hee




So , tu lah aku punya pangkat sebagai TRAINEE je . Haha . Kalau nak letak nama 'HASRUL' kat situ , kena kerja lebih dari setahun . Papehal , nak datang Seed Cafe bagitahu aku dulu :) Sebab apa ? Saja-saja je .


Aku rasa sayang untuk berhenti tapi kalau aku terus bekerja kat situ , aku dah lari dari sasaran hidup aku dan impian aku :') Jika aku perlu pilih kawan sekuli atau impian , aku lebih mementingkan impian . Kawan kalau betul dia kawan , dia tak kan putuskan talian persahabatan macam tu sahaja .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...