December 07, 2011

SPM is Done



Sekarang SPM sudah habis . Aku tahu ramai yang nak tanya soalan kepadaku . Okey , aku akan jawap beberapa soalan yang selalu atau mungkin akan ditujukan kepadaku :)

Apakah perasaan anda selepas tamat SPM ?
- Hmmmm . Seronok , gembira dan juga sedih :')

Susah tak jawap SPM ?
- Kalau kau bace buku dengan penuh semangat , insya-Allah tak susah :)

Antara semua subjek yang kau ambil , subjek manakah yang paling susah untuk kau jawap ?
- Ekonomi Asas Kertas 2 . Prinsip Perakaun kertas 2 dan Matematik Tambahan kertas 1 .

Agak-agak ada yang fail ?
- Tak , aku ni pandai . Mana boleh fail . Hahaha :P

Time korang habis paper yang terakhir tu , meriah tak ?
- Tak . Membosankan , Kelas aku tahun ni sangat membosankan . Sorry guy ;)

Ada conteng-conteng baju tak ?
- Macam aku cakap tadi . Tak . Ramai yang balik awal :)

Ada merancang nak jumpa balik dengan budak kelas ?
- Ada . Time jamuan akhir tahun pada Disember 14, 2011

Lepas SPM nanti , kau kerja tak ?
- Semestinya aku kerja , aku hendak mencari duit :)

Kau nak kerja apa nanti ?
- Masih dalam pemikiran .

Sekarang kau sudah kerja ke ?
- Sekarang aku masih mahu enjoy . Tidak mahu terburu-buru :)

Berapa lama kau nak enjoy ? Bila kau nak kerja ?
- Ikut suka hati aku . Aku sendiri pun tidak tahunya :D

Kau tidak mahu sambung berlajar ke ?
- Semua orang mahukannya . Termasuklah aku

Kat mana kau nak sambung berlajar ?
- UiTM maybe . Sebabnya , yuran dia paling murah .

Nak ambil jurusan apa ?
- Art & Design / Graphic And Multimedia Designer 
Tidak keluar ke nanti ? Kan sudah habis SPM .
- Aku mahukannya tapi , siapalah yang mahu keluar dengan aku :)

Tak dating ?
- Nak :D Aku nak sangat ! Lagi-lagi Disember 08, 2011 :')

Lepas ni , tidak ambil lesen memandu ke ?
- Entahlah , kalau aku rajin aku ambillah :D

Agak-agak result SPM bila keluar ?
- Entah , aku tidak mahu tahupun :P


Okey , aku agak tu sahaja kot yang korang bakal tanya aku . So , aku sudah menjawapnya semua . Maafkan aku jika aku ada menyakiti hati korang . Terima Kasih :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...