December 17, 2011

Hopefully





Okay , aku dapat satu idea selepas aku bosan dan aku try search yang menarik kat youtube . Dan hasilnya hati aku terpikat kat satu video ni , title dia FREE HUG CAMPAIGN . Nak tahu kan yang mana ? Ni hah ~


sebenarnya aku tengok kat http://hanazana.blogspot.com :P


Apa idea aku dapat selepas aku menonton video ni ? Okay , di US or London or Italy or everywhere oversea memang boleh memalukan Free Hug ni bukan ? Tapi kenapa tidak di Malaysia :) Idea aku ialah aku ingin membuat satu video yang merakamkan aksi rakyat Malaysia yang sporting . Maksud aku , aku ingin buat video gelagat member-member aku dan aku membuat Free Hug di Malaysia . 


Aku ingin buat kerana aku hendak tahu betapa sportingnya rakyat Malaysia berbanding negara lain . Ya , aku tahu memang sukar untuk membuatnya . Dan aku dapat agak , yang lebih ramai mengutuk dari menyokong idea ni dengan pelbagai alasan . Tak Kisah , sama saja seperti My Chemical Romance semasa first concert , dorang dibaling telur , tomato dan lain-lain dari penyokong . Tapi hasil usaha dorang dan sekarang tengok apa meraka dapat :)


I HOPE MALAYSIA'S PEOPLE ARE SPORTING BETTER THAN OTHER COUNTRIES :)




come support me :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...