August 18, 2011

Gadget




PC aku sudah mula menunjukan sifat sifat kejahanaman dia . Maklumlah PC lama . Bukan lama tapi "sangat lama" . Rosak memang tak boleh hendak buat apalah . Tapi bukan sekarang masanya kau nak merosakkan diri kau tu ! Tunggulah bulan 11 . Sebab time tu aku tidak menggunakan kau . Sekarang aku perlukan khidmat kau :)

AKU NAK COMPUTER BARU -.-"

Dan baru sebentar tadi PC aku telah menghilangkan semua data , dan semua barang barang aku . Tension gila . Nak saja aku terajang PC ni . Tapi selamatlah hanya kau satu satunya PC yang aku ada buat masa sekarang . So , sila berikan kerjasama anda supaya aku tak buang kau ;) Sekarang aku amat perlukan kau .





p/s : Mak , boleh belikan computer yang baru ? Tak mahal pun kan :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...