February 16, 2011

Fashion sense






 
Bila manusia mula mencari alternatif lain untuk menjadi hot , bergaya dan unggul , segala apa halangan juga akan ditentang dan tempuh . Merengek-rengek kat bunda minta RM25 untuk sehelai PADINI , tarik muncung 3 inci sebab tak dapat bag ROXY , memekak konon rebel kerana sehelai jeans ESPRIT , ambil gambar and tulis caption LV . Semata-mata . Oh tapi bagi aku , sehelai t-shirt yang berharga 15bucks telah membuat aku jatuh cinta sekali gus telah meng-psycho aku untuk bayar di kaunter , sebuah kasut puma yang aku jumpa di fb di album seorang penjual pakaian buat aku sanggup tunggang motor pukul 10pagi untuk pergi bank . HAHA . Sangat obvious bukan minat shopping aku ? Berbalik kepada topik utama , Ada minah tanya , eh MNG ? Oh bukan , 15bucks , tepi jalan . HAHA . How super . Vintage menjadi trend anak remaja semula . Tolak tepi gaya Hot and trendy , oh lapuk ke ? Tidak , Cuma bumi sudah kembali ke bottom from head-to-toe , dan ‘I speak and dress Mewra-ish’ . Aku ber jeans biru lusuh , t-shirt , kasut yang mak aku panggil kasut sekolah padahal CONVERSE , dan bag . Aku jalan , aku pandang orang . Aku suka , aku post . Aku kenal , aku tego . Kau buat tak kenal , aku buat bodoh . Kenapa nak kecoh-kecoh ?





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...