February 26, 2011

crasssssshh






mengeliatlah aku selepas aku duduk . Dan kemudiannya terdengarlah bunyi 'TRAAAPPP' (kot) . Aku pun melihat apa bunyi tersebut . Dan aku hanya 




****************************************************
Aku : Wah , handphone aku jatuh la O.O

..........

Aku : Wuargghhhhhh , handphone aku hancur :'(

Semua : Syabas , akhirnya jatuh ketanah jua ~ HAHAHA

Mak : Eh ? Macam critical je handphone tu :D

Aku : -.-" tape , jantung dia masih berdenyut lagi ~

Mak : Oke , baru tadi cadang nak telifon 999

Aku : Dah la mak ! (kutip handphone aku) 
      :  Mane handphone mak ? Pinjam jap :P

Mak : ..... (terus sambung buat kerja dapur)

Aku : Haishhhhhhhhhh ~ (terpaksalah aku cari sendiri)


****************************************************

Selepas aku jumpa handphone mak aku , aku terus menukar sim card maxis aku :( sebab aku mesti tahu 'dia' sudah balas mesej aku . Yeah , seperti yang aku jangkakan , 'dia' memang sudah balas . 4 mesej lagi :D tapi :( hurmmm ~
handphone aku :'( teruk . Hancur . Terburai . Bertaburan . Keluar isi perutnya .


*yeah , seperti inilah handphone aku jadi -.-"




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...