November 29, 2010

bulan NOVEMBER 2010

huhhh ~~
bosan betol bulan niy ..
skola da abes , so ddk umah je la 24 jam -.-
esk hari terakhir untuk bulan NOVEMBER iaitu 30 11 2010 :)

sepatot nye buad la bende yg menarik . tpi ta bende yg menarik nk buad pon :(
malang sungguh !!
nk kuar pon ta tau nk pegy mane da ~ !!
aku hanye kuar pegi bangi je .. nk pegi tempat laen pon ,
transport bukan ade -.-"

tpi satu satu nya penyelamat aku supaya tidak tros mengalami kebosanan ,
adalah handphone kesayangan aku !!
hahaha :P
walaupon tade pape yang seronok kat handset aku niy ..
tpi dengan bermessage dengan 'DIA' sahaja ..
dah membuatkan aku rasa HAPPY SANGAT :D
hee ~~

walaupon byk kali aku badmood ~
hahaha :P
tapi aku tetap mesej jgk .. huu :D
sbb bende yang paling aku bosan , bile aku tak mesej ngan dye ~ !! hahah


wahhh
wahhhhh
wahhhhhhh
wahhhhhhhhh
wahhhhhhhhhhh



ILY HANA FARZANA ~ !!!
auuwwww ~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...