November 11, 2010

1 1/2 Hari 1 Malam (part 2) end.

HARI KEDUA (pagi) :
ok , wal pagi tu aku bangun bangun , tgk ame tgh pgg handphone aku ,
lps tu mengelabah dye nk letak tmpat asl . glak plak tu ~ hahaha . ngok punye ame ~
lps tu aku pon bangun la dri tempat tydo nk crik taufiq ,
crik crik , ade kat depan tv . tgh tydo ~ !!
bole plak dye berubah tempat tydo jap . hahaha xD
aku tgk dye tydo , so aku pon smbong la tydo . hahah :P
ame plak pegi kacau taufiq . haha
lps tu dorg tgk tv , cite ape aku ta tau . aku plak tgh terbaring kat tempat sme . haha

HARI KEDUA (petang) :
da tghari , kitorg mandi . lps tu makan jap .
bru la gerak ke rumah membe aku , teman taufiq nk print acc jap . aku pon ikod je ~
ame plak balek rumah dye . abg dye nk pinjam selipe . haha
da anta tu , nk tggu dye print jap , kitorg lpk bangi nk tggu ame plak ~
punye la lembab dye dtg . cam pondan ! hahaha XP
taufiq maen laptop , aku plak berusehe connect kan PSP nk b'wifi
dan akhir nye aku berjaya ~ !! haha , aku berasa bangga kejap :P

lps ame smpai , kitorg mkn jap .
lps tu gerak pergi rumah hafiz dan skola nk anta acc tady ~
time dlm perjalanan tu , ame wat gaye jerry semalam , sumpah lawak tgk muke dye ~
hahaha , sebijik ngan jerry buad ~ hahah
da smpai skola tros g bilik guru crik fail acc ~
tgk tgk fail tade , so kitorg pon blek rumah taufiq dan mak taufiq pon smpai umah .
then , mak taufiq pon anta aku ngan ame blek rumah kitorg .
so free tambang , save budget ! hahah :P
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...