October 01, 2010

Khamis 08/30/2010 04:07 p.m !

wahooo ~
bertype nye aku disini tanpa tujuan .
haha (ok ta klaka) ~

ok , bermulanya hari khamis 08/30/2010 04:07 p.m !
aku sudah mempunyai 2 orang kakak .
1 kaka ipar , dan 1 kaka betol aku la ~
kini keluarga ku sudah bertamba sorang ,
jadi la 7+1 orang :D

sepatotnye aku update semalam .
tpi memandangkan ,
semalam 24 JAM aku kuar je .
so tade mase nk update ~ hee :)

semalam jugak la aku duduk dalam air-cone 24 Jam jgk .
aku rase semalam mcm aku bukan kat MALAYSIA la ~
sejuk betol !
hari TERbanyak aku buang air . hahaha XP ~~
tpi bez ,
ta rase panas :)

tpi abg aku je terase panas walaupun dlm air-cone ,
hahaha , gabra punye pasal kan ~
biasa la , first time nk nikah ! hahaha ~~ XP
klaka je aku tgk ,
panas tpi mengigil ~

smalam jgk la first time dlm sejarah hidup aku tgk org akad nikah ~
haha :P
tade pape yg menarik pon . hahah ~




p/s : gamba dan video akad nikah akan diupdate setelah mendapat kamere . sekian . hahaha ~~ XP
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...