April 14, 2010

Sukan Laa Wehh !

10042010 , kiteorng ade sukan tahunan kat skolaa , b'mule pukol 8.00 , tpi ditangguhkan 45:09:58 minit , sbb hujan --' HAHA . Memang sronok abes ! first smpai skola tros lari , yelaa sbb hujan kann . lps tuu boleh plak membe aku saket prot !! HAHA --' . die ckp nk berakk , tpi x best berak kat skolaa . bongek jee .. terpakse la aku memaksekan diri aku teman die g tandas shell (dpn skola kau je) . da la ujann , mandi ujan aku waktu tuu HAHAHA :))

lps tuu membe aku tu da abes melabor kan hampir 10minit , aku pon g la skolaa balekk carik membe laenn ! sampai sampai skolaa cikgu pasang lagu techno . Lps tuu ade la bdk semangat buat shuffle . HAHA t'gelak aku !! semangat btol diee .. da abes aku gelakk , aku jumpe membe akuu , aaku pon lpak laa ngan diee sampai sukan mulee
________________________________________________________________________________________
kedudukan awal :
1. Hang Nadim
2. Hang Lekiu
3. Hang Lekir
4. Hang Kasturi
5. Hang Jebat
6. Hang Tuah

kedudukan akhir :
1. Hang Nadim
2. Hang Lekiu
3. Hang
4. Hang
5. Hang
6. Hang Kasturi
________________________________________________________________________________________

GAMBAA :









GAMBA NIE AKU PALING SKE ! haha
xpe aku tgk cikgu taiko aku camnie ! first timee :DD





gamba lagi akan diupload , tggu dan lihat :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...