July 10, 2011

2 point 0






Wau , aku tabik dengan uncle cina ni . CONFIDENT dia 100% ! Susah nak jadi macam dia . Shit gila lah , dengki gila aku dengan kau uncle . haha .
p/s : tiada mengena dengan "bersih" seperti cina tu yang aku maksud kan :) aku cuma cerita confident dia sahaja .
Selagi dia tidak tahu apa salah yang dia lakukan , dia tidak akan pergi ikut polis . Tapi , polis tu berjaya pujuk dia :) Tapi aku memang suka cara uncle cina ni :D


UNCLE , YOU ARE SO COOL ! 
Dia tidak suka orang menahan dia kalau tiada sebab yang munasabah . Dan dia tidak gentar walau sedikit pun apabila bercakap dengan polis . 
p/s : lagi sekali aku ckp , aku post bende ni bukan sebab 'bersih' tapi kegentlemen uncle tu ! Hope you understand !

Lama-lama aku tengok video ni , sedih plak aku dengan MALAYSIA :'( Semua sudah maju , tapi politik ? Dan aku sedih tgk uncle ni , macam atok aku , aku rase :( Hmmmmm ...
p/s : aku nak tengok muka atok aku ! Tak pernah aku tengok :'( belah mak aku la :P



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...