May 27, 2010

Pada hari ini , Aku dan .....

Pada suatu hari / Pada hari ini / Pada hari khamis yang lepas , saya dan rakan-rakan saya berjalan di The Store milik cine mana entah ! Saya sangat suka berjalan-jalan bersama rakan seperjuangan saya ini . Saya ke sini selepas tamat waktu persekolahan untuk menyejukkan badan sendiri yang terase HOT (hahaha) . Selepas saya memasuki The Store ini , saya pon berjalan-jalan ke tingkat atas dan atas dan turun dan turun dan turun . Selepas saya turun dan turun , saya dan rakan-rakan saya berasa lapar dan dahaga . KEMUDIAN ..... (sambong cite korg) !! hahaha :D







- nie hah cite sebenar 05272010 -

ari dlm sejarah ~ !! haha --' waktu aku g mcd ts (the store) hahah , aku nmpk la kelibat 2 org plajar form 6 (identiti skola dirahsiekan dmi keselamatan aku) .. maen ringan ringan plak kat tempat awam ~ !! bodoh gak laa ... first aku tgk sorg abg niee , terpandang pandang kat bwah ngan ckp '
heyy , bru dak skola , da pandai wat' (die ckp kat membe die) , aku pon pelik dan hairan dan aku pon g la join diee ~~ !! hahaha , tgk tgk , slali free show daa ~~ !! hahahah .. aku pon turun ddk kat meje mcd tu ! waktu aku turun tu membe aku nk langga satu kaka mcd nie , sbb t'lampau khusyuk tgk free show !! hahahaha .. lps tu aku tgk dowg makin sronok wat 'free show' tuu , hahaha ... lps tu kaka kat mcd nie pon g la ceramah dowg (dgn nada suara yg agk mara) hahahaha ... (bape byk da pastu aku)

da hampir 3 minit dceramah , kaka tu blaa .... 5 minit kemudiann , abg yg aku join tgk tdi tu turun ... waktu turun tu sempat agi kutok dowg 'pelaja wat care pelajar la bro !!' hahaha , t'gelak aku dgr ayt die . hahaha ... lps tu abg tu g la order die punye mknan , sambel tggu mknan die siap die dok kat mje ~~ !! lps tu die tanye kiteorg , 'dowg wat lgi ke bende tu ? bodo tol dowg ! wat bende tu kat snie !!' hahahah ~~ !! org yg wat maksiat tu pon blaa dri mcd .. waktu dowg bla tuu , sempat agi abg tdi kutuk ~~ !! 'bro broo , jgn wat bende tu dpn mate aku, x tahan aku tgk korg !' hahahahah :)))

lps tu abg tu ckp kat kiteorg , 'slamat bukan skola korg' , hahaha --' lps tu abg tu bla smbel berkate 'oka la bro , chow' !! di situ saja hari b'sejarahnya ,, kemudian , kami melakukan aktiviti harian seperti biase ~ !! hahaha :D

THE END !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...